Torebki ekskluzywne z twarzą

Nie od dziś wiadomo, że aby skutecznie zareklamować produkt z jakiejkolwiek dziedziny, dobrze jest zaangażować do jego reklamy czy też stworzenia znane nazwisko i twarz. Tak jest też w przypadku torebek. Jeśli jakaś gwiazda świata polityki czy kultury upodoba sobie dany model torby, z miejsca można liczyć na nagły wzrost jego popularności (tak było w przypadku słynnego kuferka l. Vuittona i audrey hepburn czy modelu torebki domu mody hermes, którego fanką została grace kelly).

Znani projektanci mody czy też wielkie domy mody tj. Hermes, vuitton, dior, balenciaga czy gucci dzięki znanej i rozpoznawalnej marce od razu swoim torebkom dopisują wartość torebek ekskluzywnych. Dzieje się tak dzięki tradycji i ugruntowanej na rynku pozycji. A wsparcie gwiazd jest dodatkową, niezwykle cenną formą popularyzacji. Nawet mniejsze marki, takie jak londyńska modalu, zyskują na tym, że ich wyrobami zainteresował się ktoś sławny. W tym przypadku firma wykorzystała zainteresowanie jej torbami pippy middleton i jeden z modeli został nazwany na jej cześć modalu pippa bag.

Galanteria spod znaku gwiazdy

Torebki ekskluzywne tworzą też (przy wsparciu projektantów) ikony muzyki czy też pop kultury. Swoją kolekcję stworzyła victoria beckham (miłośniczka toreb domu mody hermes), madonna czy kylie minogue. A ponieważ popularność to duża siła, zaprojektowane torebki prawdopodobnie zyskają miano kultowych torebek ekskluzywnych. W dobie szybkiego obiegu informacji i globalnego zasięgu popularności można liczyć na to, że kobiety na różnych kontynentach będą marzyć o tym, by wejść w posiadanie takiej torby.

Może Ci się również spodoba